Αφορμή για αυτήν την ανάρτηση είναι το πραγματικά πολύ χρήσιμο έργο που κάνει η νομαρχία μετά τα δυτικά γεφύρια. Και βέβαια η πινακίδα που φαίνεται στην φωτογραφία. Επίσης και η ανεξήγητη μανία μας να κάνουμε υπολογισμούς.
300.000 ευρώ λοιπόν. Το μήκος του εν λόγω έργου είναι γύρω στο 1 χιλιόμετρο. Δηλ. 1000 μέτρα. Κάνουμε τον πρώτο υπολογισμό και βλέπουμε ότι για να κατασκευαστεί το πεζοδρόμιο έχει κόστος 300 ευρώ το μέτρο.
Η πρώτη απορία είναι προφανής : πόσο παίρνουν ο πλακάδες για να σου φτιάξουν τα πλακάκια στο σπίτι; Έχω ακούσει γύρω στα 15 ευρώ το μέτρο και άντε 15 να κάνουν και τα πλακάκια το μέτρο. Σύνολο 30 ευρώ. Άντε να βάλεις τα σούπερ πλακάκια και να φέρεις τον σούπερ μάστορα με το συνεργείο του. 30 λοιπόν τα σούπερ πλακάκια και 30 ο σούπερ μάστορας. Σύνολο 60. Εμείς όμως θεωρούμε ότι βρίσκουμε τα σούπερ σούπερ ντουπερ πλακάκια που κάνουν 60 ευρώ το μέτρο και φέρνουμε τον σούπερ σούπερ ντουπερ μάστορα που παίρνει 65 ευρώ το μέτρο τοποθέτηση. Σύνολο 125 ευρώ
Ωπ τι έγινε κάτι βλακεία κάναμε. Δεν μπορεί τόσο μεγάλη διαφορά. Και βλέπουμε τι ξεχάσαμε. Ναι ναι είναι ο φωτισμός. πάμε να μετρήσουμε τα φωτιστικά και τα βρίσκουμε να είναι 35. Τα υπολογίζουμε με 1000 ευρώ (χωρίς να ξέρουμε ακριβώς ) το ένα, άρα 35000. Όμως ο πλακάς στο σπίτι στρώνει σε επίπεδο δάπεδο, εδώ μπορεί να χρειαστεί και κάποια ισοπέδωση, άντε με καμμια μπουλντόζα, να βάλουμε και 10000 εκεί. Αντε και τσιμεντα 5000 λεμε τωρα. Συνολο 50.000 ευρω. Μενουν 250.000 για 1000 μετρα. Αρα το μετρο πληρωνεται με 250 ευρω!!!!!!!
Το παθαμε τελικα το εγκεφαλικό νυχτιατικα.
Τι εγινε παλι ρε παιδια;; Διπλασια τιμη από τον σουπερ σουπερ μαστορα και τα σουπερ σουπερ πλακακια;; Να κανουμε και μια προεκταση στα 1000 μετρα;; 1000 επι 125 =125.000 ευρω επιπλεον. Τωρα αν μου βρειτε εστω και έναν ανθρωπο που στο σπιτι του παιρνει μαστορα που του ζητα διπλα λεφτα για να φτιαξει τα ιδια πραγματα, τι να πω. Τα ανακαλω όλα.
Για να μην σας κουραζω ας σκεφτουμε δυο τελευταια πραγματα: ότι το εργο γινεται σε περιοδο σοβαρότατης οικονομικης κρίσης και γινεται σε ένα μικρο μερος της χωρας. Δηλαδη να σκεφτω τωρα τι γινοταν πριν την κριση που υποτίθεται υπηρχαν πιο πολλα λεφτα και τι γινοταν σε μεγαλα εργα σε Αθηνα, εθνικές οδούς κλπ;;; Βαλτε τα όλα αυτά μαζι πανελλαδικα μαζι με κατι μιζουλες κατι σκανδαλακια κατι ανεξελεγκτες προμηθειες στα νοσοκομεια κατι ομολογα που τζογαρονταν από μαθητευομενους χρηματιστες των ασφαλιστικων ταμειων και θα καταλαβουμε γιατί «τα χασαμε τα λεφτα πατριωτη».
Και βεβαια τετοια παραδειγματα υπαρχουν γιατί αλλιως πως η Eurostat θα ελεγε ότι στην Ελλαδα το χιλιομετρο κοστίζει 6 φορες περισσοτερο να καταστευαστει από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη;;
Μηπως τουλαχιστον προβλεφθηκε το εργο να δινοταν σε τρεις τεσσερεις μαστορες από τον τοπο μας ώστε και να μοιραστουν σε περισοτερους και να δωσουν ανασα στην τοπικη κοινωνια; Ουτε αυτό γινεται, γιατί πρεπει να εχεις τεχνικη εταιρεία και εργοληπτικό πτυχιο αναλογης ταξης για το κάθε εργο για να παρεις μερος στον αναλογο διαγωνισμό.
ΥΓ1. Καμμια υποννοια για την νομαρχία και την διαχειριση της δεν αφήνουμε, εξαλλου αυτό που θιξαμε εχει να κανει με την γενικότερη νοοτροπια της δημοσιας διοικησης στην χωρα μας περισσοτερο, παρα με θεματα νομιμοτητας. Εξαλλου θα ηταν και αδικο για ένα εργο που μπορει να σωσει ζωες ανθρωπων που κινουνται στην δυτική πλευρα της πολης και κινδυνευαν να σκοτωθουν καθημερινά από τα διερχομενα αυτοκινητα.
ΥΓ2. Επειδή μπορει η απαντηση σε όλα αυτά να είναι ότι λεμε βλακειες γιατί προκειται για 2 πεζοδρομια και όχι ένα αρα το ποσο είναι το σωστο, εμεις μεχρι να δουμε και το 2ο να γινεται, θα ρίξουμε την τιμή στα 60 ευρω γιατί δεν είδαμε ουτε τις σουπερ σουπερ πλακες ουτε τα σουπερ σουπερ συνεργεια. Οποτε παλι διπλα βγαινουν τα λεφτα.
ΥΓ3. Η αναρτηση αυτή γραφτηκε αρχες Σεπτεμβριου. Δεν βγηκε γιατί διαρκώς σκεφτόμασταν ότι κανουμε λαθος. Ακόμη και τωρα πιστευουμε ότι κατι μας εχει ξεφύγει. Απλώς βγαίνει τωρα που το θεμα της οικονομιας της χωρα μας είναι δυστυχως πιο επικαιρο. Οπότε θεωρείστε την ως φανταστική. Και αφου είναι φανταστικη ειπαμε να κανουμε μια αναζητηση στην αγαπημενη μας Google. Εκει βρηκαμε υλικο για περισσοτερα εγκεφαλικα, όπως το παρακάτω από την Ελευθεροτυπία
Δειτε τωρα και αυτό που αντιγραψαμε από την σελιδα που εχει ενδεικτικά τιμές για οικοδομικές εργασίες πλάκες πεζοδρομίου: ανάλογα με την επιφάνειά τους από 12-15ε/μ2 (υπάρχουν με διαφορετικές επιφάνειες, συχνά αυτές με τη βοτσαλωτή επιφάνεια είναι οι ακριβότερες).
Διαβαστε και αυτό για να δειτε ποσο θα στοιχιζε ακόμη και με μαρμαρο.
Μηχανικός . gr
Συμπερασμα: 15+ 15 εργασια επι 1000 μετρα συνολο 30000 και 50000 (φωτιστικα και εργασιες) συνολο 80000. Αρα είναι 4 φορες παραπανω και όχι 6 που λεει η Eurostat. Αντε παλιοευρωπαιοι, αδικα κατηγορειτε την χωρα μας.
Δειτε κι αυτό που είναι προσφατο από το τροκτικο
Δειτε και που πανε τα λεφτα που πληρώνουμε στην ΔΕΗ
300.000 ευρώ λοιπόν. Το μήκος του εν λόγω έργου είναι γύρω στο 1 χιλιόμετρο. Δηλ. 1000 μέτρα. Κάνουμε τον πρώτο υπολογισμό και βλέπουμε ότι για να κατασκευαστεί το πεζοδρόμιο έχει κόστος 300 ευρώ το μέτρο.
Η πρώτη απορία είναι προφανής : πόσο παίρνουν ο πλακάδες για να σου φτιάξουν τα πλακάκια στο σπίτι; Έχω ακούσει γύρω στα 15 ευρώ το μέτρο και άντε 15 να κάνουν και τα πλακάκια το μέτρο. Σύνολο 30 ευρώ. Άντε να βάλεις τα σούπερ πλακάκια και να φέρεις τον σούπερ μάστορα με το συνεργείο του. 30 λοιπόν τα σούπερ πλακάκια και 30 ο σούπερ μάστορας. Σύνολο 60. Εμείς όμως θεωρούμε ότι βρίσκουμε τα σούπερ σούπερ ντουπερ πλακάκια που κάνουν 60 ευρώ το μέτρο και φέρνουμε τον σούπερ σούπερ ντουπερ μάστορα που παίρνει 65 ευρώ το μέτρο τοποθέτηση. Σύνολο 125 ευρώ
Ωπ τι έγινε κάτι βλακεία κάναμε. Δεν μπορεί τόσο μεγάλη διαφορά. Και βλέπουμε τι ξεχάσαμε. Ναι ναι είναι ο φωτισμός. πάμε να μετρήσουμε τα φωτιστικά και τα βρίσκουμε να είναι 35. Τα υπολογίζουμε με 1000 ευρώ (χωρίς να ξέρουμε ακριβώς ) το ένα, άρα 35000. Όμως ο πλακάς στο σπίτι στρώνει σε επίπεδο δάπεδο, εδώ μπορεί να χρειαστεί και κάποια ισοπέδωση, άντε με καμμια μπουλντόζα, να βάλουμε και 10000 εκεί. Αντε και τσιμεντα 5000 λεμε τωρα. Συνολο 50.000 ευρω. Μενουν 250.000 για 1000 μετρα. Αρα το μετρο πληρωνεται με 250 ευρω!!!!!!!
Το παθαμε τελικα το εγκεφαλικό νυχτιατικα.
Τι εγινε παλι ρε παιδια;; Διπλασια τιμη από τον σουπερ σουπερ μαστορα και τα σουπερ σουπερ πλακακια;; Να κανουμε και μια προεκταση στα 1000 μετρα;; 1000 επι 125 =125.000 ευρω επιπλεον. Τωρα αν μου βρειτε εστω και έναν ανθρωπο που στο σπιτι του παιρνει μαστορα που του ζητα διπλα λεφτα για να φτιαξει τα ιδια πραγματα, τι να πω. Τα ανακαλω όλα.
Για να μην σας κουραζω ας σκεφτουμε δυο τελευταια πραγματα: ότι το εργο γινεται σε περιοδο σοβαρότατης οικονομικης κρίσης και γινεται σε ένα μικρο μερος της χωρας. Δηλαδη να σκεφτω τωρα τι γινοταν πριν την κριση που υποτίθεται υπηρχαν πιο πολλα λεφτα και τι γινοταν σε μεγαλα εργα σε Αθηνα, εθνικές οδούς κλπ;;; Βαλτε τα όλα αυτά μαζι πανελλαδικα μαζι με κατι μιζουλες κατι σκανδαλακια κατι ανεξελεγκτες προμηθειες στα νοσοκομεια κατι ομολογα που τζογαρονταν από μαθητευομενους χρηματιστες των ασφαλιστικων ταμειων και θα καταλαβουμε γιατί «τα χασαμε τα λεφτα πατριωτη».
Και βεβαια τετοια παραδειγματα υπαρχουν γιατί αλλιως πως η Eurostat θα ελεγε ότι στην Ελλαδα το χιλιομετρο κοστίζει 6 φορες περισσοτερο να καταστευαστει από ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη;;
Μηπως τουλαχιστον προβλεφθηκε το εργο να δινοταν σε τρεις τεσσερεις μαστορες από τον τοπο μας ώστε και να μοιραστουν σε περισοτερους και να δωσουν ανασα στην τοπικη κοινωνια; Ουτε αυτό γινεται, γιατί πρεπει να εχεις τεχνικη εταιρεία και εργοληπτικό πτυχιο αναλογης ταξης για το κάθε εργο για να παρεις μερος στον αναλογο διαγωνισμό.
ΥΓ1. Καμμια υποννοια για την νομαρχία και την διαχειριση της δεν αφήνουμε, εξαλλου αυτό που θιξαμε εχει να κανει με την γενικότερη νοοτροπια της δημοσιας διοικησης στην χωρα μας περισσοτερο, παρα με θεματα νομιμοτητας. Εξαλλου θα ηταν και αδικο για ένα εργο που μπορει να σωσει ζωες ανθρωπων που κινουνται στην δυτική πλευρα της πολης και κινδυνευαν να σκοτωθουν καθημερινά από τα διερχομενα αυτοκινητα.
ΥΓ2. Επειδή μπορει η απαντηση σε όλα αυτά να είναι ότι λεμε βλακειες γιατί προκειται για 2 πεζοδρομια και όχι ένα αρα το ποσο είναι το σωστο, εμεις μεχρι να δουμε και το 2ο να γινεται, θα ρίξουμε την τιμή στα 60 ευρω γιατί δεν είδαμε ουτε τις σουπερ σουπερ πλακες ουτε τα σουπερ σουπερ συνεργεια. Οποτε παλι διπλα βγαινουν τα λεφτα.
ΥΓ3. Η αναρτηση αυτή γραφτηκε αρχες Σεπτεμβριου. Δεν βγηκε γιατί διαρκώς σκεφτόμασταν ότι κανουμε λαθος. Ακόμη και τωρα πιστευουμε ότι κατι μας εχει ξεφύγει. Απλώς βγαίνει τωρα που το θεμα της οικονομιας της χωρα μας είναι δυστυχως πιο επικαιρο. Οπότε θεωρείστε την ως φανταστική. Και αφου είναι φανταστικη ειπαμε να κανουμε μια αναζητηση στην αγαπημενη μας Google. Εκει βρηκαμε υλικο για περισσοτερα εγκεφαλικα, όπως το παρακάτω από την Ελευθεροτυπία
Δειτε τωρα και αυτό που αντιγραψαμε από την σελιδα που εχει ενδεικτικά τιμές για οικοδομικές εργασίες πλάκες πεζοδρομίου: ανάλογα με την επιφάνειά τους από 12-15ε/μ2 (υπάρχουν με διαφορετικές επιφάνειες, συχνά αυτές με τη βοτσαλωτή επιφάνεια είναι οι ακριβότερες).
Διαβαστε και αυτό για να δειτε ποσο θα στοιχιζε ακόμη και με μαρμαρο.
Μηχανικός . gr
Συμπερασμα: 15+ 15 εργασια επι 1000 μετρα συνολο 30000 και 50000 (φωτιστικα και εργασιες) συνολο 80000. Αρα είναι 4 φορες παραπανω και όχι 6 που λεει η Eurostat. Αντε παλιοευρωπαιοι, αδικα κατηγορειτε την χωρα μας.
Δειτε κι αυτό που είναι προσφατο από το τροκτικο
Δειτε και που πανε τα λεφτα που πληρώνουμε στην ΔΕΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου