Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Νέα Γέφυρα.

Επειδή τελικά έχουμε αποφασίσει ότι είμαστε λίγο χαζοι και μερικά πράγματα που γίνονται στην πόλη μας δεν τα καταλαβαίνουμε και πρέπει οι άλλοι να μας τα εξηγούν, ξαναθέτουμε το ερώτημα που κάναμε πριν δύο μήνες, μηπως και τωρα καταλαβουμε:

Πρόκειται λοιπόν να γίνει μια μελέτη η οποία θα εκτιμήσει την στατική επάρκεια των γεφυριών και ενδεχομένως να προτείνει την μετατροπή τους σε πεζόδρομο.
Μαζί με αυτό πιθανόν είναι να προταθεί η δημιουργία νέας γέφυρας για να κυκλοφορούν τα αυτοκίνητα.
Η νέα αυτή γέφυρα, αν γίνει θα ξεκινά από το ύψος του αντλιοστασίου που μένουν οι τσιγγάνοι, μέχρι απέναντι στα Ρεμπάκια, και θα έχει ύψος 5-6 μέτρα στηριζόμενη σε τρεις κολόνες.εδω

Ωραία και καλά όλα αυτά όμως υπάρχει ένα αλλά:
Η γέφυρα αυτή θα παρακάμπτει την πόλη μας.

Έτσι προκύπτουν ορισμένα ερωτήματα:
1) Κάποιος που θέλει να πάει στον Αστακό για παράδειγμα γιατί να περάσει από μέσα από το Αιτωλικό όταν θα μπορεί να φύγει κατευθείαν από ένα σύγχρονο δρόμο μέσω της νέας γέφυρας; Το ίδιο και όταν γυρίζει.
2) Κάποιος από τα γύρω χωριά (Νεοχώρι, Κατοχή) γιατί να μην πάει στο Μεσολόγγι να ψωνίσει, αφού η απόσταση θα μειωθεί;
3) Τι θα συμβεί στην κίνηση των τοπικών καταστημάτων λόγω αυτής της παράκαμψης;
4) Έχουμε προσέξει τι έγινε στο Αντίρριο μετά την δημιουργία της γέφυρας;
5) Ξέρουμε κατά μέσο όρο πόσες μύγες βαράνε τα μαγαζιά του Αντιρρίου την μέρα, όσα δεν έκλεισαν;
6) Ο δικός μας εμπορικός σύλλογος έχει κάποια άποψη για το θέμα; Το γνωρίζει;
7) Τα γεφύρια, που θα είναι πλέον πεζόδρομος, θα ξανασυντηρηθούν ποτέ, η αφού θα είναι πεζόδρομος θα ρημάξουν και θα πέσουν; (Εδώ τώρα που περνούν και αυτοκίνητα και είναι θέμα ασφάλειας, κάναμε 3 χρόνια να επισκευάσουμε την τρύπα που έγινε μετά το ατύχημα του 2006, όταν θα περνάνε μόνο πεζοί θα ξαναεπισκευαστούν ποτέ;)
8) Τι επίπτωση θα έχει στην γραφικότητα του τόπου αυτή η νέα γέφυρα;

Βέβαια η γέφυρα στο Αντίρριο είναι ένα έργο που σαφώς χρειαζόταν και έπρεπε να γίνει αφου δεν υπήρχε. Εμείς όμως που έχουμε γέφυρες, γιατί πρέπει να φτιάξουμε και άλλη; Γιατί δεν ανακατασκευάζονται τα γεφύρια; Πόσα χρήματα θα χρειαστούν; Αν μπόρεσαν και τα βρήκαν αυτά τα λεφτά το 1850 που φτιαχτηκαν τα γεφυρια, εμείς γιατί δεν μπορούμε να τα βρούμε 160 χρόνια μετά; Τι αλλο θα μεινει να χαρακτηριζει την γραφικοτητα της πολης, αν ρημαξουν και τα γεφυρια;

ΥΓ. Βέβαια το όλο θεμα ειναι ακομη σε φαση μελετης,μεχρι να γινει, αν γινει θα περασει καιρος. Μηπως ομως πρεπει να προετοιμαζομαστε πριν μας έρθει ξαφνικο και μας βρει ως συνηθως απροετοιμαστους και με αποψη της τελευταιας στιγμης;

3 σχόλια:

  1. Εδώ δεν με βρίσκεται σύμφωνο. Τα γεφύρια σαν πεζόδρομοι, θα μπορούσαν από μόνα τους να αποτελέσουν ένα τεράστιο πόλο αναπτυξης και πολιτισμού, αν τα διαχειριστούμε σωστά.
    Μην μπαίνετε στη φιλοσοφία ότι η ντόπια αγορά στηρίζεται στα γύρω χωριά. Αυτό είναι σωστό εν μέρει αλλά θα πρέπει να προσανατολιστούμε στο πως αλλιώς μπορεί να στηριχτεί
    Τειρεσίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε Τειρεσια, όχι δεν μπαίνουμε στην λογική ότι πρέπει η αγορά μας να στηρίζετε στα γύρω χωριά μόνο. Το Αιτωλικό πρέπει να ακολουθήσει κατα την γνώμη μας δρόμο αυτόνομης ανάπτυξης. Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να προηγηθούν σημαντικές αλλαγές. Μέχρι να γίνει αυτό θα αποτελει πέρασμα και θα στηρίζεται και στα γύρω χωριά και στους περαστικούς. Η συζήτηση αυτή είναι μεγάλη και ελπίζουμε σύντομα να ανοίξει.
    Οramatistika.tin.anaptiksi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ανοίξουμε όμως όλες τις συζητήσεις μαζί γιατί πάει, θα πινιγούμε.
    Κάτσε να τελειώσουμε με δαύτους πρώτα.
    Πάντως συμφωνώ 100% μαζί σου.
    Τειρεσίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή