Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΠΥΡΟ

Γιατί βρε πουλάκι μου; Γιατί; Τι έχεις πάθει;
Τι σου έκλεψε αυτός ο παλιο blogger; Αν είναι άρθρο, πές μου και εγώ θα βάλω το ντέτεκτιβ που ψάχνει να βρεί το χρηματοκιβώτιο του δήμου μας να στο βρει. Αν είναι φωτογραφία θα σου δώσω εγώ δύο της θείας μου από το γυμνάσιο να τις βάλεις στο άλμπουμ. Ότι και να είναι πές μας, κι εμείς θα σε βοηθήσουμε να το βρείς.

Στη φωτό ο Ηρακλής - Σπύρος Πουαρώ, ψάχνει να βρει ποιοι είναι οι bloggers


Πρέπει να σου πώ ότι με έχεις προβληματίσει πολύ εδώ και τρεις μέρες. Είμαι ξάγρυπνος και προσπαθώ να αποφασίσω τι να κάνω με εσένα. Να σου απαντήσω η να σε αγνοήσω. Όμως δεν μπορώ άλλο, κουράστηκα. Ζήλεψα και από τους άλλους και σου απαντώ:

Πιστεύεις αλήθεια ότι κάνουμε σάτιρα; Πιστεύεις ότι υπάρχει εστω και ένας Αιτωλικιώτης που αστειεύεται με την κατάντια της πόλης μας; Να οργίζεται μπορεί, να αγανακτεί ίσως, η να απογοητεύεται, αλλά να αστειεύεται; Πιστεύεις ότι τα κείμενα που γράφουμε είναι αστεία; Γιατί εγώ πιστεύω ότι δείχνουν τον θυμό μας για την απαξίωση του τόπου μας. Όσοι τα διάβασαν και μπήκαν στον κόπο να τα αξιολογήσουν, κανείς δεν τα είπε αστεία. Εσύ γιατί τα βλέπεις έτσι;

Πιστεύεις αλήθεια ότι στρεφόμαστε κατά του τωρινού δημάρχου η των προηγούμενων λόγω εμπάθειας η μνησικακίας; Πιστεύεις αλήθεια ότι με νοιάζει αν τον λένε Γαλάνη η Σταράμο η Κολτσίδα η Αρναούτογλου; Πιστεύεις ότι με νοιάζει που μένει η από πού είναι, η ποιο κόμμα τον στηρίζει; Εγώ σου απαντώ λοιπόν ότι δεν με νοιάζει αν είναι από την Ζιμπάμπουε, η αν μένει στο Θιβέτ, η αν τον λένε όπως θέλει, ή αν είναι με τους εργατικους του Μπλέρ.

Γιατί εκείνο που μας νοιάζει είναι αν κάνει καλά την δουλειά του, αν παράγει έργο για τον τόπο μας. Γιατί αυτό μας υποσχέθηκε όταν μας ζήτησε την ψήφο μας. Κι αυτό σχολιάζουμε. Και μακάρι όσοι ήταν μέχρι τώρα, να έχουν κάνει έργο και να είμαστε εμείς οι εμπαθείς και κακοί βλάκες και να πάψουμε να γράφουμε.

Πιστεύεις επίσης ότι αναγκάζουμε κανέναν να διαβάσει αυτά που γράφουμε; Για να γίνει αυτό πρεπει να μπεί στο ιντερνετ, στην σελίδα και να διαβάσει ότι θέλει οικιοθελώς. Εσύ όμως γιατί τρυπώνεις κάθε μήνα απροσκάλεστος, κάτω απο την πόρτα μου και με μετατρέπεις σε αναγνώστη διαφημίσεων;

Πιστεύεις, τέλος ότι αν τα κείμενα που γράφονται στα blogs αναρτηθουν στην πλατεία για να τα διαβάσουν όλοι, θα εχουν και άλλοι άνθρωποι εκτός από εσένα την γνώμη οτι είναι χυδαία,σκουπίδια, κακόβουλα και τα έχουν γράψει βλάκες, απόπατοι και σκουλίκια;

Η πιο αισχρή σου επίθεση, δεν είναι σε εμάς η στους ΜΕΠ, αλλά στον Νιόνιο. Γιατί αυτός σου απάντησε με το όνομά του. Εσύ όμως δεν είχε καν το θάρος να του επιτεθείς ονομαστικά. παραποίησες το δικό του και μετά αναφέρθηκες «αόριστα» στο φοροτεχνικό γραφείο. Λες και είναι πολλά στο Αιτωλικό. Με αυτό το θάρος θα διεκδικήσεις τα δίκια του τόπου μας, αν αύριο βγεις δήμαρχος; (Καλά μην το πιστεύεις κιόλας, έτσι στο είπα, να μην στεναχωριέσαι). Αλλά στα λέει καλύτερα ο ιδιος.

Το πρόβλήμα σου είναι ποιοι είναι οι ΜΕΠ, η εμείς η όποιος άλλος; Γιατί; Για να μας μηνύσεις και να αξιώνεις αποζημίωση; Κοίτα μπάρμπα, δεν θα εξασφαλίσεις εσύ τα γεράματά σου στην πλάτη την δικιά μας, πατώντας στην αγωνία μας για τον τόπο που ζούμε.

Εγώ όμως επειδή είμαι καλός άνθρωπος, θα σε βοηθήσω. Είμαι ψαράς και στέλνω τα κείμενα και τις φωτογραφίες, σε έναν φίλο μου στη Γαλλία που ξέρει από υπολογιστές και τα σηκώνει εκεί από ίντερνετ καφέ. Άντε πιάστον και μετά έλα να πιάσεις και εμένα.

Πάντως στο λέω καθαρά ότι αν βρίσκω στην εφημερίδα σου, άρθρα χρήσιμα για πληροφόρηση θα τα σηκώνω αναφέροντας την πηγή και να πας στην Αρχή προστασίας πνευματικής ιδιοκτησίας, να έχεις την μόνη εφημερίδα που κατοχειρώνει κάθε μήνα το περιεχόμενό της. Εντάξει μοναδικέ εκφραστή απόψεων για το Αιτωλικό;


Σε αυτή τους ανακαλύπτει


Και εδώ τους στέλνει στην πυρά να καούν.


Α και πού είσαι; Πες στον περδικούλα η στον τσιγάρα η στον γαρδούμπα, τον άλλο μήνα που θα βγει για πρυά, να μας εξηγήσει αυτό που γράφουν στο Etoliko- news για την χούντα και το άλλο ότι δήθεν πήρες λεφτά για να μην δημοσιεύσεις επιστολή, γιατί εγώ ως βλάξ και απόπατος που λες ότι είμαι, δεν τα κατάλαβα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου